Pod tlakom

11.06.2017 21:38

Sedím vo vlaku

Pýtaš sa v správe ako sa mám

Cestujem, utekám preč, niečo hľadám

Nedáš mi dýchať, no Ty, cítim ako mi dýchaš na krk

Už ani správu!Netreba!! Mám právo na kus času pre seba!

Niekedy treba nechať veci plynúť

Bývam rada sama, tak to pochopiť skús

Nie som egoista, no potreba byť sama je vecou tak prirodzenou

A že to nechápeš,tak potom, ako môžeš so mnou splynúť?

Nie som z tých čo chcú tak veľa

Utekám cez polia, rieky, lúky

Podám Ti prst, no Ty ma chceš celú pre seba

Naše životy nechcem zomknúť, tak čo si hluchý?

Držím karty, nemám rozdané

Pre mňa nie je všetko odhalené

Som dievča s vlastným svetom

Nesmieš ma nútiť, nevstúpiš doň

Vkladáš do nás nádeje

Daj pozor,lebo sa to nedeje.

Kontakt

little Stella 0940578608 tankova.zlatica@gmail.com