Míša

11.06.2017 21:44

Ráno – vstáváme spolu. Protáhneme svá odpočinutá těla.

Snídáme spolu. Dívám se na Tebe, jestli Ti chutná. Pokaždé na mně mrkneš, na znak vděku za jídlo asi? 

Chvíli se bavíme o tom, jaký den nás asi čeká. Ty se nerad nudíš, vím, že si něco vymyslíš. Při nejhorším z toho smýšlení usneš..

Jdu ale vrátím se. Těším se na Tebe, Ty zas na mně. Vítání..Vezmu Tě do své náruče, neboť vím, že to máš nejraději. Líbí se Ti to, jsem ráda.Vždyť nejsme si cizí, známe se  už pár let. Já Tebe, Ty mne.

Dělám něco k snětku a Ty  pečlivě sleduješ každý můj pohyb.Sálá z Tebe klid.

Za chvíli už leháme do svých peřin. Ukladáme svá unavená těla. Usínám znavená prací. Ty? Ani nevím, co může tak líného kocoura vlastně znavit..:)

Kontakt

little Stella 0940578608 tankova.zlatica@gmail.com