Messieurs

02.04.2017 20:53

Skúšam Ťa chápať, no naše jazyky sú tak odlišné, že v ktorejkoľvek situácii sa pre mňa stávaš človekom poučujúcim o každom mojom slobodnom rozhodnutí. V týchto vyjadreniach ťažko nájsť súcitu či porozumenia. Skrz myseľ chápeš a riešiš svoj svet. Vieš, niekedy stačí vypnúť myseľ a iba vnímať.

---

Rada by som poznala viac Tvoju dušu. Tuším, je krásna. Má čo druhému dať. Cítim Tvoj odstup. Z Tvojich očí neviem čítať. Iba letmý záblesk záujmu v stave opitého tela i mysle. Možno by som mohla urobiť prvý krok. Nesmiem. Zakazujem si vnímať Ťa ako viac než... Možno raz...

---

V stave tvoje spitosti a blbnutia, staviaš sa do pózy chlapa s pevným charakterom. Chlap, čo nemá zábrany, je odviazaný v každej chvíli, aj tej natrpkejšej. Úsmev na perách s cigaretou a fľašou. Pozér s múdrymi radami. Čo vravíš je tak smiešne. Ako môže taká troska ako Ty dávať rozumy ostatným? V duchu Ti tlieskam.

---

V tajných snoch si predstavujem Teba. Sediac na nočnej pláži zdieľame svoje životy. Uplynulo mnoho času od posledného stretnutia.Máme si čo povedať. Som vďačná za spoločne strávený čas, tak dlho som čakala. Sen sa končí. Otvorím oči. Desí ma predstava, že si nebudeme mať čo povedať.

Kontakt

little Stella 0940578608 tankova.zlatica@gmail.com